Üdvözöl a Tanárakadémia.hu
   
Magunkról

· Céljaink
· Alapszabályunk
· Pro Educanda Iuventute díjasok
· Tantárgyi kollégiumaink
· Jelentkezési Lap

· Projectjeink:
·· Olvasási project
·· Személyiségfejlesztő
·· Módszertani project

· Hír archívum

· Linkajánló

Menü
· Főoldal
· Belépés
· Keresés

Linkajánló


English Version



Támogatóink











A mindennapi élet dimenziói az irodalomtanításban

Valaczka András oktatástervezési modelljei a mindennapi élet dimenzióit viszik be az irodalomtanítás világába. Olyan kérdéseket vet fel (mit kezdjünk a rosszal?; mit kezdjünk a barátainkkal? mit kezdjünk az idővel?; mit kezdjünk a szavakkal?), amelyek egyszerre vannak jelen a művekben és a diákok mindennapjaiban, ezért képesek hidat alkotni a két világ között. A témafölvetés ugyanakkor e modellben egy-egy mai sikerfilm jelentével indul, s ez újabb átjáróként szolgálhat a kommunikációs szakadék által kettészakított tanári-tanulói világ között.

Letölthető Microsoft PowerPoint bemutatóként

Valaczka András


 
Kapcsolódó linkek
· Adatok: Magyar nyelv és irodalom
· Írta: centa


A legolvasottabb cikk a következő kategóriában: Magyar nyelv és irodalom:
Janus Pannonius: Egy dunántúli mandulafáról



 Nyomtatható változat Nyomtatható változat